FAQ

VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra wij je bestelling versturen ontvang je van ons een mail met een track & trace code.
Als je een account aanmaakt kun je eenvoudig alles omtrent je zending volgen.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,90 voor een brievenbusdoos en slechts €4,95 voor een pakket. De tarieven worden automatisch berekend.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, dat kan. Bij ons mobiel verkooppunt. Op woensdag en zaterdag in Den Bosch, donderdag in Rosmalen en vrijdag in Geldermalsen.
Kies bij verzendopties de dag en plaats waar je wilt afhalen. Wil je de volgende dag al afhalen? Zorg ervoor dat je de bestelling voor 19.00 uur plaatst.

Hoe lang is mijn zending onderweg?

Bestellingen gedaan voor 15.00 uur worden dezelfde (werk)dag verstuurd.

  • maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur besteld = de volgende dag in huis.
  • vrijdag, zaterdag of zondag besteld = dinsdag in huis

Door drukte bij de vervoerder kan de zending langer onderweg zijn.

Kan ik een ander afleveradres kiezen?

Ja, dat kan. Bij het plaatsen van de bestelling kan een ander afleveradres worden ingevuld.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

De status van je zending kun je volgen met de track & trace code die je per mail ontvangen hebt.
Door drukte bij PostNL of DHL kan de zending langer onderweg zijn dan gebruikelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland bedragen €3,90 voor een brievenbusdoos en slechts €4,95 voor een pakket. De tarieven worden automatisch berekend. Ook kun je ervoor kiezen je zending af te halen. 

Wat zijn de bankgegevens?

Wil je een bedrag naar ons overschrijven? Vermeld dan altijd wel je bestelnummer.

Rabobank:

NL04RABO 0134 5477 13

Je order wordt door ons verstuurd zodra de betaling is ontvangen.

Op welke manier kan ik betalen?

Je kunt betalen via:

  • IDEAL
  • Apple Pay
  • Creditcard
  • Overschrijving via de bank
Is het veilig om te bestellen bij Oeteldonksjaal.nl?

Bij Oeteldonksjaal winkel je veilig en betrouwbaar. Voor het zenden van gevoelig informatie zoals je betaalgegevens maken we gebruik van een beveiligde internetverbinding.

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja, met je persoonlijke gegevens gaan we zorgvuldig om. Alle pagina’s waarop je gegevens invult zijn goed beveiligd.

Kan ik een artikel retourneren?

Ja, dat kan. Mits ongedragen en in de originele verpakking. Stuur een email aan: info@oeteldonksjaal.nl. Geef je ordernummer aan en laat ons weten wat je wilt retourneren. Daarna ontvang je van ons per email een bevestiging.

Een klacht melden?

Team Oeteldonk Sjaal.nl doet er alles aan om de klanten tevreden te houden. Mocht je niet tevreden zijn over onze producten of over onze service laat het ons gerust weten.
Wij proberen altijd een passende oplossing te bieden.

Tevreden?

Ben je tevreden over ons? Ben je blij met onze service en producten? Schrijf een review en maak kans je aankoopbedrag terug te winnen.

Kan ik mijn artikel ruilen?

Ja, dat kan. Mits niet gebruikt en in originele verpakking.
Stuur ons een mail met daarin het artikel dat je wilt ruilen. Vermeld ook welk artikel je daarvoor in de plaats wilt ontvangen.
Wij informeren je vervolgens over de mogelijkheden. Vlak voor carnaval is het vaak beter het artikel te bestellen.

Toch nog een vraag?

Neem gerust contact op. Wij beantwoorden je email zo snel mogelijk!

Contact